Σελίδες

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Το πλεκτό φίδι


Έχω μεγάλη αδυναμία στα υλικά που μου προσφέρει η φύση απλόχερα! Μου αρέσει να παρεμβαίνω με τον δικό μου τρόπο, να εμπνέομαι από την μορφή τους, το σχήμα τους και να φτιάχνω κάτι δικό μου. Ένα βότσαλο, ένα ξύλο, ένα γυαλί, ένα ύφασμα, ένα φύλλο, ένα λουλούδι, λίγος πηλός, τόσα μα τόσα απλά πράγματα που υπάρχουν γύρω μας και μοιάζουν άχρηστα και πεταμένα.
Με λίγο νήμα λοιπόν κι ένα βελονάκι είπα να πλέξω γύρω από ένα ξύλο που βρήκα στην παραλία.
Μου θύμισε φίδι και γι' αυτό το λέω "πλεκτό φίδι"


Το φίδι και το πουκάμισό του
Το έντυσα!


το μισό...
.....και ,το άλλο μισό
Θα μπορούσε να ήταν σκήπτρο του Αλέξανδρου....
ή... απλώς ένα ντεκόρ της ...ζούγκλας....
ή.... χειροτεχνήματα των απλών καλλιτεχνών της Μαύρης Ηπείρου που τόσο θαυμάζω!!!!!


Θα μπορούσε να ήταν το..ποτάμι, στην ομώνυμη τοιχογραφία της Θήρας!




































6 σχόλια: